0

en god snaps...

Mådde inte jättebra men rätt så ok trots allt när jag vaknade.
Fam. Johansson/Ö.Storgatan100 kom till oss under förmiddagen.
Senare förmiddagen körde Tina och jag....
/Jag under fredagskvällen kom då familjen Johansson ner och
Anders var här och badade med Christer. Dana hade nog några
tjejvänner här. Rasmus och Karro höll till hos oss oxå./
Tina och jag köpte stort fång Vita, ljuslilaoch mörklila tulpaner till B-M.
Sedan blev det en runda med Tekla på åsen.

Inget så kul väder men skönt att komma ut!

snyggaste svägerskan...
Hemma igen hade underbara Lars gjort middag medan Christer vilade lite...
 Så vi placerade ut  oss i köket alla tio och åt middag.
Tina, pågarna gick hem till Britt.Marie och Per, Lars var snäll och körde in
Rasmus och Karro till Hbg(och skulle tanka gas) sedan körde han direkt
till B-M &Per. Vi behövde vila till oss lite, sedan kröp vi ner i baljan en kvart
innan dusch och "iordninggörning". Tog bilen med presenter, ungar, hungar
och körde till Linnégatan. Skulle fira svärmor som fyllde år i onsdags.

Rasmus och Karro
God mat som alltid - mycket tack vare Per, han kommer med så goda råd
till Britt-Marie när hon lagar maten.....

tre små förrätter - kanongott!
Huvudrätten var anka med olika gratänger till sist....
en hallonparfait till dessert.

B-M, Per, Karro, Rasmus, Ebba, Christer, Gittan...

Inge, Tina, Dana, Lars och jag ,  småkillarna satt vid eget bord

min snygga svåger!

Dana "blev tvungen" att smaka snapsen där Lars och Christer frynte med
hela kroppen när de druckit den... (det var de som var klena!)

men de blev glad och dansade av den!!!!

Per hade egen show i sovrummet för oss....

Tack för en kanonkväll!!!

Kommentera här: