0

vikarie

Två dagar med kontorsarbete på dagen och combat på kvällen.
Måndagen jobbade vi sent både jag och Christer så det
blev väldigt tajt att träna in nya låtar men 5:an,9:an och 10:an kom till i alla fall!
Hade glädjen att få ha med Christer bland deltagarna - händer inte så ofta
nu för tiden, men han var utan badmintonpartner och valde att röra sej
på riktigt istället... Vilken energi det blir på passen så många härliga deltagare!
Mia, Åsa, Linda, Lena - några av de som förgyller en redan bra timme!!


Tisdagen blev jag inringd lite senare på eftermiddagen.
Men Dana och jag hann till Väla för att köpa present till Christer
lite kläder till Rasmus, väska till Dana och kolla på semesterresemål till hösten...
Dessutom hann vi handla lite mat på maxi.
Hemma slängde jag träningsklöder i väskan och sedan åkte Dana och jag iväg igen.
Släppte av Dana hos ElinM. Passet gick bättre i dag (tack och lov och såklart!)
Blev bestämt att jag ska hålla både måndag och tisdag v. 13 och 14.
Efter det är det löpträning som gäller för mej!
Springtime den 5 maj och havmaran (21 km) i malmö senare i sommar.

Dessutom fick vi en inbjudan till en fest på slottet (ja, ett slott) och då vill
jag ju vara snygg och smal i klänning... - så det gäller att springa!

Sköt om er och träna väl!    L8

Kommentera här: