0

YOGA

Även onsdagen blev bra, även om den började bättre än den fortsatte...
Jättepigg på morgonen och kom ut på gatan samtidigt som Dennis så denna morronen
hade vi "sälle". Fick gjort vad jag skulle hemma innan jag körde till jobbet.
Hade en del att pyssla med där, och vid lunch stack Christer och jag till
Woodlands för att äta fläskpannkaka -jättegod!
Tyvärr försvann lute av koncentrationen under eftermiddagen och jag blev trött.
Fast inget som inte kaffe råder bot på!
Hem vid fyra hämtade Lucas och körde honom till sim-träningen,
hemma igen tog jag en runda med Tekla, bytrade om och körde tillbaka till Eket för
Yoga (med två snarkande människor sidan om mej...) - känns väldigt bra för kroppen att
sträcka ut och träna uthållighet!
Direkt därifrån och tanka bilen  och köpte vatten i Mölletofta, sedan fortsatte jag till
Klippan och  Rebecka för att fixa till naglarna - bara en bruten denna gången!

kortare tills alla mina egna vuxit ut. fortfarande fyra kvar...

Hemma 22.15, gick med Tekla och sedan rätt i säng litta lagom trött!

Kommentera här: