1

franska...

Christer gick upp innan mej denna dagen!!
Jag tog Tekla och sedan körde vi tilsammans till jobbet.
En jobbedag som alla andra och med lunch på rester.
Vi körde hem 17.30 ungefär. Direkt när vi kom hem bytade jag
om till träningskläder och sprang Tomarpsrundan. Lyckades
stänga av mobilen så jag har ingen koll på hur lång tid jag sprang.
Men däremot kände jag att när det bara var slutsträckan på Storgatan kvar
så blev det helt plötsligt roligt och skönt att springa så nästa gång kommer
jag att springa mer än 5km! Christer gjorde kvällsmat under tiden
så efter stretchen var det bara att sätta sej att äta! Skönt!
Snabbdusch och sedan till Klippan.

före... ser ni så långt de växt ut - inte snyggt alls!

...efter. Rätt så diskreta franska med steck och glitter
Lagom sommarnaglar! Nästa gång blir det poolparty-naglar!!
När jag kom hem var ungarna på sina rum och Christer i tv-soffan.
Tog ut Tekla och sedan i säng!

Önskar er alla en härlig dag!

/L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Dina fingrar ser faktiskt mindre korviga ut när du har så fina naglar. Kul för dig!

Kommentera här: