0

Näktergalen är här!

Vi vaknade rätt så tidigt både jag och Christer.
Drack kaffe tog med Tekla till grusgraven och redan har näktergalen kommit!
Min absoluta favvofågel, älskar deras sång!

förvånandsvärt pigg!

underbara grönt!

där någonstans sitter den och sjunger - ett litet mål som jag har är att
någon gång kunna se och fota en näktergal ... har ju inte lyckats än!

Satt och blogga en stund Christer gjorde spagetti och ost-skinksås till oss
alla nio i huset. 13.30 körde jag  till Eket och satte mej och jobbade ett
par timmar. 16.15 lämnade jag Eket igen. Hade inte behövt ha sådan
fruktansvärd ångest....  fick undan lite gamla papper - så skönt .
Sa till Sussie i fredags - det kanske inte syns men jag är nästan nere på "F",
i min pappershög(kaos), efter det här timmarna så är jag nog nere på "P".

Såg på Sherlock Holmes 2, när jag kom hem tillsammans med Dana och Christer.
Bloggat , åt grillad korv och är nu snart redo för sängen.

Tack för ännu en intensiv och rolig helg!

Kram/L8 

Kommentera här: