0

Side Flip Gathering 2012

Nu har mitt rätta liv böjrat igen och Tekla och jag gick vår 3 km runda
på morgonen.50 Situps, frukost och dusch, sen till jobb vid 7.

Rasmus har dela med sej på you tube från deras parkour-jam för några
helger sedan, kolla gärna på det de är skitduktiga. (Rasmus har en långärmad
svart och blå tröja).
Side Flip Gathering 2012


Liljekonvalj på gång!

blivande färgburkar i produktionen

massage på förmiddagen - alltid lika skönt!

skogsrunda på middagen
Ett möte och massor mer jobb på eftermiddagen, vi körde därifrån 17.nåt,
till Maxi/bauhaus för lite mat och klor till badbaljan.(Den ska ju vara
fräch till onsdag!!) Hem och plockade ihop träningskläder och körde för
att hämta Lena. Combat på Badhuset.

innan passet...

en timme senare!

Duschade ,körde hem och slapp gå med Tekla för Christer cyklat med henne.
Dana spelade U-damlagsmatch där de vann med 4-0 och Dana gjorde ett av målen!
Tror det har släppt för henne nu! Duktig är hon i alla fall och jag är ledsen
var gång jag missar en match - men man kan inte vara överallt
- även om jag försöker ibland...

En bra dag - känner att det kommer hela resten av veckan att bli!!


Sköt om er och träna lite extra!!

/L8

Kommentera här: