0

PUMA-rea och väla med Dana

Somnade vid 02 och vaknade klockan 05 med ett ryck och
fruktansvärd ångest över ett mail jag glömt svara på, på jobbet!
Kunde inte på något vis somna bort från det utan gick upp och försökte
läsa en stund men det funkade inte iheller, svettningar och skitont i magen!
Jag har aldrig varit med om något sådant innan - ja, inte ångesten den
är jag rätt så van vid (även om denna var en av de värsta jag varit med om).
Vad jag menar är att jag alltid varit duktig på att släppa jobbet när
jag inte är där och inte fundera på vad jag gjort och inte gjort.
(Ångesten har varit med mej hela helgen mer eller mindre!)
06.30 gick jag med Tekla och sedan väckte jag Dana och vi åt
frukost tillsammans. Körde till Helsingborg och precis innan jag skulle
ta av motorvägen tvärnitade jag (tur det inte var mycket trafik)
för det slog mej att jag glömt vår biljett....
Vände och tillbaka till Kvidinge för att hämta biljetten - Det gick snabbt kan jag säga!
I vanliga fall så brukar vi vara där tidigt så vi kan kan komma in böland de första men
både jag och Dana var överrens om att vara där lite efter 8 för att slippa stå i kö.
Efter  extra rundan till Kvidinge så gick vi in där kl.08.30....

inte så mycket folk vid "kassorna", men bakom presenningarna

min kasse med kläder till mej,killarna och några andra.
Dana hade en helt egen kasse med nästan lika mycket...
Efteråt körde vi och tanka gas och vidare till Väla, både Dana och jag
"behövde" nytt för kvällen. Det blev ett par vita jeans till Dana och
ett par shorts till mej.

åt vars en wrap på grafitti
Snabbt hem där farmor och farfar var och lämnade "saker" till bl.a mej,
men det visar jag när jag gjort färdigt med dem.
De tog med Dana till IP där hon skulle spela match med damlaget mot Skälderviken.
Jag bytade om och körde till Riseberga kyrka.

Puss puss  /L8

Kommentera här: