0

Fredag 9/11

Gick  upp en timme senare än vanligt och fick undan en del innan barnen gick  till sina skolor. Sen satte Christer och jag igång att städa huset, packa våra grejor och fixa för att barnen skulle tillbringa helgen utan
sina föräldrar! 10.30 satte vi oss i bilen körde till Syllstorp där vi vände för att hämta biljetterna....Sen körde vi ut på E4:an. När vi kommit till Värnamo ringde Lucas lärare och berättade att Lucas varit inne i ett häststall med 10 hästar.... han tuppade av där och hans klasskompisar var duktiga och snabba och drog ut honom på stallbacken och gav honom medicin. -Men han mår bra nu.  Ringde hem tll Lucas och kollade - Nä, det är ingen fara jag var bara lite yr en timme efteråt men nu mår jag riktigt bra! -Ska vi komma hem till dej?  Nej, jag mår bra, åk ni! Så då fortsatte vi upp . Lunchade på Brahehus och sedan hela vägen upp till huvudstaden.
på väg in i Stockholm - underbara Stockholm!!
vårt hotellrum - helt underbart!! Sällan jag känner så men jag hade absolut kunnat tänka mej att ha detta som sovrum hemma!!!  Kanske får bygga ut lite då...
champange på G!
Ett glas rött i hotellBistron
oxrevben!!  Lite mycket fett men annars fantastiskt gott!
 
tryffel och kaffe på det!!
Under tiden hade Christer kontakt med Lars Engström (en säljare som jobbade med Christer på Bosch),
som kom dit en stund senare tillsammans med sin trevliga tjej (hon var ny för oss). Satt och pratade och hade  det mysigt tills mina ögon började gå i kors - ja ni vet när jag suttit stilla för länge....
Upp och direkt i säng, nöjda och lyckliga!
/L8

Kommentera här: