0

gajool

Torsdagar är alltid lite extra jobbiga på kontoret, varför vet jag inte riktigt, men det har varit FULLT UPP idag.
Lunchade på Woodlands med Per Hansen och Christer. Slutade lite över 17 då jag körde hem och dammsuga hundhår!!! Hoppas hennes "fälleveckor" snart är över. Tränade in två ganla låtar till combaten och  kl. 18.40 hämtade Lena upp mej och körde till Klippan.
Baum hjälpte mej att skriva fusklapp på armarna....
Märkligt att det hjälper att skriva det där behöver inte kolla vad där står så kommer jag ändå ihåg det tills jag ska köra!! Lyckades mycket bättre denna dagen med passet och det var fullt pass - yey!!
Hemma igen så satt Dennis och Christer i baljan
hoppade i med dem en stund
De ska iväg  och inhandla höstkollektionen i morgon så vi blev tvugna att kolla vilken av gajool-sorterna jag tycker bäst om..... gul eller blå... vi hade bara blå hemma så vi fick tänka oss den gula när vi drack och kom fram till att den gula är godast av de två!  :)
Vi hörs
puss och kram /L8 ♥

Kommentera här: