0

INBROTT

En sjukt effektiv dag idag fredag, väldigt nöjd trots (eller för att) få timmar på jobbet.
Fast det var lite kaos när jag kom till jobbet på morgonen för tyvärr har vi haft inbrott
De  har brutit upp två fönster och snott kaffemaskinen och en micro (inte Chinges tack och lov! :))
polisen var och kollade brottsplatsen
 
Lucas ringde vid 08 och sa att han försovit sej och var redan inne i Åstorp med cykel, fast nu kom han på igen att han inte hittar.....  men han kom fram till slut och hans klass vann hela deras fotbollsturnering på skolan!
och på söndag ska han och jag cykla till Åstorp och Björnekulla skolan - snabbaste och rakaste vägen!!
 
Vi hade djurbesök oxå på jobbet...
söta lilla Adde han är till salu om någon skulle vara intresserad av en liten supergo chihuahua
och här är hans mamma Benzi (som inte tyckte om mej alls förrän hon blivit mamma men
nu e jag rätt bra hos henne!)
Lämnade jobbet 12.30 körde hemåt i underbart väder!
hämtad Tekla och rastade henne ordentligt i grusgraven - lycklig!
 Körde till Åstorp och Björnekulla hämtade Lucas och hans cykel och körde raka vägen till Ängelholm.
Jag hade avsatt en timme för läkarbesöket i mitt schema men det var klart på halva tiden ,yay!!
inne hos Ann-Sofie för ..
 spirometri - 95% och 103% hade Lucas - skönt och bra för någon som är lite förkyld och har astma...
Han ska testsa att ta pulmicort i tre veckor nu morgon och kväll för att se om det blir bättre...
När vi var klara så körde vi till ZOOARKADEN för at köpa hundmat till Tekla och litte annat nödvändigt
(som en reflexväst till henne). Färdiga där körde vi till McD för nuggets till Lucas och ...
 sallad till mej
Körde hem hämtade väskorna med sim kläder och körde till Klippan. 1000meter för mej och lek för Lucas och med Lucas idag. 
en runda!!  på (hunden) munken!
provade simglasögon för första gången i mitt liv och till slut funkade det riktigt bra. Ett sista gång skulle jag ta på dem för detta fotot - då gick de sönder.... Köpa nya igen?!
Från KLippan tillbaka till Ängelholm, slökörare på vägen så vi var framme prick så jag hoppade över p-avgiften.
Sprang till plats och fick reda på att de var lite sena i schemat och jag fick vänta en stund. Sprang då tillbaka och betalade p-avgiften och kom tillbaks med perfect timing! Lucas blev fotograf och jag blev av medm mustaschen !
.... gulleplutt!
av alla 17 bilderna blev det denna, utan alla dubbelhakor och annat jobbigt att se så det blev bara näsan ....
Klara där gick vi till Fuji beställde stort fat till oss alla där hemma, betalade och gick tillbaka och vidare till
Intersport/Grafitti. Dvs jag gick in och beställde bakad potatis till Dana och medan hon fixade till den gick jag in på intersport där Lucas hittat det  han skull ha till skateboarden (till x-tra pris), betalade det till honom ,
tillbaka tillm Grafitti  precis när hon var klar med beställningen , betalade och gick till bilen körde till Fuji, parkerade på Ängelholmshems p-plats - (ursäkta!) kom in och väntade en minut innan vi fick maten!na
hämtade Sushi  från Fuji
Lucas satt i en fåtölj med REAL-TYG!! Körde hem och dukade fram!
 kvällsmat!!!
Lucas fynd och skategrip (har ingen aning om vad det egentligen heter).
Bytade om Dana och Elin skulle locka mitt hår - Dana brände mej i pannan!! Strök, smink och annat och precis lagom klar att ta bussen....
på bussen...
 
HDSL  /L8

Kommentera här: