0

Munken som sålde....

Måndagsmorgon upp i tid och ut med Tekla - snabb runda - alltså vi gick rundan snabbt!!
In och åt frukost, situps, duschade och begav mej ....
detta är en ISGATA!!!
...med Christer till Ängelholm och till...
...flygplatsen
Lämnade Christer där för att han skulle ta "fakiren" till Arlanda och Vallentuna.
Tankade hans bil med bensin och mej själv med en stor latte, körde bilen genom...
..biltvätten
för att sedan köra och fylla på gas, ska lämna bilen på service ikväll så jag känner mej rätt så snäll!
 
Direkt till jobbet och var där lite över 07. Satte igång direkt och efter en stund kom en elektriker och satte uppe
en skrivbordslampa ovanför skrivbord/dator. Ett äpple och en morot och svart kaffe till förmiddagsfika.
massage i aerosolfabriken - skönt och välbehövligt!
Jobbade vidare till lunch då jag tog en rask runda i skogen
vackert ljus idag!

Lämnade kontoret vid 16.40 och körde hem för att lämna Christers bil hos Bruno.
Gick med Tekla , letade fram mina nyköpta böcker som jag inte lyckats ladda ner innan och ska börja
lyssna på
 Munken som sålde sin Ferrari
och när den är klar blir det:
 Paganinikontraktet med Kepler.
Har nästan precis lyssnat klart på Hypnotisören och den var väl en ok bok!
 
Satte mej i bilen och körde till Klippan där det var PUMP som gällde , lite tyngre idag oxå!!
På lördag ska jag lasta på stången lite mer på varje låt!
 
Hemma igen körde jag Dana till Åstorp för innebandy träning och nu efter en runda med Tekla ska jag göra några situps till och gå de sista 600 stegen så jag kommer upp i mina 16.000 under dagen.
SEN... ska jag gå och lägga mej med min andra bok - Nora Roberts och Skuggor i natten.
 
Tack för idag!
puss och kram
/L8 ♥
 

Kommentera här: