0

STAU

KL.08  på lördagsmorgon var jag i Skäralid med Teka för en ordentlig skogsrunda och utan koppel!
fler än vi som var där....  tror det var en änka med sina halvstora ungar
ovanligt jobbig att ta sej upp för denna dagen.. men jag kom upp! och flåsade gjorde jag!!
 
över ravinen - länge sedan sist!
i reflexvästen
de håller på att byta spångar där så man fick ta annat håll över bäcken...
Tekla gick /simma övergenom bäcken
 
 
Skärdammen
 Härligt att gå där , frisk luft ,rensa huvudet och Tekla njuter av att springa lös.
Köpte  frallor i Ljungbyhed på hemvägen, skulle ätit frukost  men fick köra in Rasmus och Karro som hade missat bussen. De hade öppet hus på skolan och gick i skolan denna lördagen, lämnade dem vis skolan och SEN fick jag äntligen min frukost. Fixade lite och putsade förnster så det stod härliga till, tio utvändigt och 6 invändigt sedan blev jag tvungen att sätta mej i bilen för att köra till Malmö-Sturup
 olycka och Stau som vanligt på motorvägen där nere.
Så lycklig  att äntligen få krama om Christer efter en hel vecka ifrån honom!! Köpte vars en latte och en Ben&Jerry glass att äta i bilen tillbaka - det gör jag INTE OM .... och då menar jag köpa B&J -glass                     -skitäcklig!!!  Hemma igen så putsade vi lite fönster till innan det var dags att göra sej redo för kvällen.
Vi skulle bli hämtade kl.18 - det var det äneda vi visste!!!  Spännande!  Mer om det senare!!
 

Kommentera här: