0

Ännu en stressig dag ...

Som vanligt 3 km med Tekla - tror de är min räddning på vardagarna!! Samåkte med Christer till jobbet.
solen på väg upp...
lunch på Woodlands
Körde hem vid 16.30 efter en vridrigt stressig dag, nåt litet positivt var att Ronny hittade de små svarta kapsylerna som vi varit av med på lagret i några månader nu...  annars mest problem och ändrade leveranstider...  Tog med Tekla till skogen, för en skön runda att rensa huvudet.
höstfärgerna börja komma i skogen
som vanligt gott om hjortar
en hona och en hane båda kom fram samtidigt efter två år som larver och pupor!!!
han är stolt över sin  stora krokodilväske-hane(mitt namn på dem)
Äggakaka till kvällsmat och sedan beställde jag biljetter till La cage aux folles i Stockholm - LÄNGTAR!
Nu har jag snart sett hela Pulp fiction - tur jag kunde ha datorn med samtidigt annars hade jag inte varit kvar cid tvn -herre gud va jag inte förstår mej på sånt trams!!

Kommentera här: