0

en riktigt bra torsdag

svettig efter ett combatpass...
Den vanliga morgonproceduren och sedan till jobbet för att gå igenom en jobbig torsdag till....
trodde jag men jag idag var en riktigt bra arbetsdag för mej!! Fick gjort hur mycket som helst och fick undan saker sm legat. Fick skött undan det dagliga ordentligt dessutom hade jag ett oehört flyt med leverantörerna -
alla jag kontaktade "gjorde som jag bad om " och skickade ut varor precis när vi behöver dem!
Var en av mina bästa arbetsdagar på Aerosol..... Jag vill inte påstå att det hade att göra med att två av mina kollergor inte var på sina vanliga platser och kunde mailbombadera mej... men kanske en kombination  :)
Körde hem vid 17.45 gick igenom passet och sedan till Klippan för att hålla ett combatpass - utan microfon!
Lite hes efteråt men annars gjorde det inte så mycket och det är bra att testa hur bra man är att "quea"
visuellt. Hemma igen gick jag och Tekla en runda, duschade och i reklampauserna på Criminal MInds så
hängde jag upp den sista maskinen tvätt - NU ÄR ALLT RENT!!!..... en kvart kanske.....
Men va skönt det känns, lite att mangla och styrka bara .
La oss innan C.M  var slut för det var inget så bra avsnitt och det hjälpte hur snygg han än är.... va han nu heter...
Puss och  Kram  /L8 ♥

Kommentera här: