0

I am a giver

 
Körde direkt till Ängelholm efter morgonbestyren och till Blodcentralen, dags för lite åderlåtning!!  :)
blodprov... fyller några rör innan man fyller själva påsen
förstår inte varför inte fler människor som är friska lämnar sitt blod - en liten hälsokontroll och jag tror det
är bra att förnya sitt blod i mellenåt. ... och det gör verkligen inte ont!!!
denna gångens gåva (sov t-shirt till Dana)
fantastisk himmel...
...och soluppgång
Fick gjort en hel del denna dagen oxå (och ändå vaknar jag om nätterna för jag inte gjort allt eller missat
nåt- skitjobbigt!!!) Var hemma redan vid 15.30 och då körde jag och Lucas till badhuset.
Simmade 1000meter med en del pauser för att vara...
medvetslös... ställlde upp för en tjej som behöver göra test inför någon skola. Hon klarade det!
kustjägare var hon......
Vi körde hem och där mötte vi Åsa, som behövde övningsköra min bil....  Rastade Tekla i grusgraven,
åt kyckling och klytfpotatis till kvällsmat och alla fyra barnen var hemma ! Somnade i soffan framför tvn....
 
en rätt så skön fredag!
Vi hörs!
/L8  ♥

Kommentera här: