0

SPIROMETRI

Som vanligt på morgonen och under förmiddagen på jobbet körde jag till
 
Åstorp för en spirometriundersökning - hade bra värden på alla sätt och fick reda på att lugnröntgen jag var på för ett tag sedan visade att var ok .
men sköterskan tycker jag ska prova näsdroppar ett tag  - jag som barar provat näsdroppar en gång i mitt liv
och då var jag kanske 11år och efter dem fick jag näsblod första och enda gången i mitt liv...
Så näsdroppar... nja vi får se...
Tillbaka till jobbet för att sitta där till 17 och sedan hem gick en runda med Tekla och vidare till Klippan för ett pumppass med Andrea. - Jodå det kommer ge träningsvärk denna gången oxå!!
C spelade badminton och...  VANN 3-0! Var i säng innan han var det!! Händer inte ofta.
Sköt om er så hörs vi!!  /L8 ♥

Kommentera här: