0

jodåsåatte....

Vi körde i vars en bil och Christer körde innan mej till jobbet!! Trött och smånervös hela dagen och det
var jag egntligen inte ... i huvudet alltså, men kroppen betedde sej som den var det! Märkligt!
nya ljuslyktor på kontoret - allt att lysa upp stämningen i höstmörkret
ju
lunch på Woddlands tillsammans med bara Christer
Trevligt med bara honom men inte enbart trevligt för hans telefon ringer HELA tiden!!
Lite över två körde jag mot Ängelholm.
vägarbete och stopp innan Munka Ljungby                                                                                                     hade verkligen räknat ut med god marginal tiden jag skulle köra för att komma i tid. Stod nästan tio minuter
och väntade innan vi kunde köra vidare - så där rök min goda marginal!! Kom inte för sent utan tre minuter
innan jag skulle vara där....
av med halsband och bh, det syns att jag är väldigt nervös.... vet faktiskt inte varför!
 där inne röntagades mina lungor...
Funderade på att köpa hem en god kaka från Nisses men jag körde hem och gjorde äpplakaka istället,
och medan den stod i ugnen....
tog vi oss en skogsrunda! jag blev lite lugnare ute i skogen.
Tekla ville cykla ikapp med två cyklister....
Tragla combatkombinationer tills det var dags att köra dit. Ett supergott gäng med massor av svett lite skratt och förhoppningvis träningsvärk! Efteråt hade headset-sladden hillat in sej i mitt hår i......
Det gick inte bara att dra loss lite försiktigt...
efter tjugo minuters borstande fick jag loss microfonen!!! och ni som känner mej vet att så länge (och försiktigt) har jag nog aldrig borstat mittt hår!!! Men jag lärde mej!!!  Aldrig ha håret lite slarvigt uppsatt utan hästasvans eller fläta är det som gäller på passen ! ha ha
 
Nu går jag och lägger mej -skriver konstiga ord när jag somnar mellan varven...
 
sov gott så hörs vi i morgon! puss och kram!
/L8 ♥

Kommentera här: