0

julskyltning??

Jobbade som vanligt från 7.15-16..30, lunchade en sopprest tillsammans med Sussie och Basse (vi var ensamma på kontoret) fortfarande mycket strul fast vi skrattade ändå idag. Jag kördde till Hyllinge för att handla mat och klor. Så jag stannade först på Bauhaus.
ja, jag tycker det är liiite tidigt!!
två taklampor och klor till bubbelbadet
Sedan blev det en snabb runda till maxi.
wild and crazy! parkerade långt från en skylt!!!!                                                                                   
Christer har fått för sej att det är just vid skyltar jag måste stå när jag ska handla...  :)
Hemma igen kokte Christer makaroner och stekte kötbbullar medan jag packade upp varorna. Åt alla tre
(Dana var på fotbollsträning) och sedan körde vi med Tekla i bilen till Hjärnarp för att titta på B-lagsmatch för att Rasmus skulle spela första gången på länge. Regnet öste ner hela tiden!
regna lite och det stod lite vatten på plan!!
så var han ute på plan min store kille
lite mysigt var det med stort paraply, ingen blåst och vinterjacka på!
Hemma igen kröp Christer och jag ner i badet och sedan nästan direkt i säng - kommer fortfarande alldeles för sent i säng om kvällarna - måste bli bättre  och ändra på det!
 
HDSL  /L8 ♥

Kommentera här: