0

Lördags kväll på Marholmen!

Efter en del planerande vid festlokalen och fixande och trixande så blev det en snabbdusch och på med klänningen och tillbaka till festlokalen för....

samling för prisutdelning från 10-kampen
Ulrika med sin megafon
visst... bara nackar men dom som vill känna igen sej gör säkert det!
där nere står prisutdelaren - hade däremot nog räknat fel -- 12:an vann inte i deras papper!!??? 
fler av gänget!

middag inne och jag hade supertrevligt sällskap !

förrätt: toast skagen...typ

ja, kul hade vi i alla fall! Jag lovaar jag är nyktrare än jag ser ut till att vara!
vissa mer än andra...

vissa tyckte dom var snyggare än andra.... eller va det mer berusade än andra... ;)
vissa ville inte - svårt att gissa vem som är bakom handen... några förslag?

...och till slut kände även han igen mej....
Emil upplyste mej om att han hade zoomat in på denna bild -NÄHÄ!
huvudrätt : potatiskaka och någon paté - skäms, men jag smakade inte riktigt vad det var även om det var riktigt gott!
och vissa mer omsvärmade än andra... 
dessert:en sorts äpplekaka och vaniljsås - så gott! kaffe på det
och sen smög jag ut och bytade om till svarta byxor och höll mej i gardroben tills alla gärstena var ute på altanen då satte jag igång - inte så lätt -så mycket sorl att jag knappt hörde musiken fick gissa mej till var i programmet jag var rätt ofta...
POI-tyvärr håller inte elden sej lika länge som den gjorde när jag började med detta för många år sedan.
Nu hoppas jag på någon som är bra på att blanda kemikalier blandar ihop en riktigt bra soppa till mej....
hmm undrar var man hittar sådana människor...  Kanske kan hitta nån på blocket... eller Vallentuna ..
eller Eket!

Jag tyvärr höll då inte sej så väl som  jag skulle önska utan blir alldeles för svag i slutet och jag får hålla igen i stället för att öka som jag vill och koreografin är....  ja ja, nästa gång kanske det blir bra!

Kristian och hans vänner.. eller var Sebastian och hans vänner - bra var de i alla fall!

doakören bakom Sebastian.

här är allt säljarnas fel!!
Sebastian och hans vänner... va de va?!

vinnarana i musik quizzen (undrar varför det blev ett halvt foto!?
såååå nära var lejonet och ledde den största delen  -INTE min förtjänst dock -tror inte jag ett enda rätt på hela tävlingen! 
dans till coverbandet : RABALDER - riktigt bra
lite från dansgolvet

säkert nåt kul....   :)

och vissa vaknade till framåt natten...
Vi var några som dansade långt ut på natten - genomsvettig och så lyckligt att få dansa av sej ordentligt
till bra musik!!   YEY!
Vi gick hem till stugorna ett gäng då vid 03.15, jag hade sms kontakt med min käre man tyckte gott vi kunde smyghångla lite då på natten - för vi försöker vara lite proffsiga och inte vara så nära varandera i de andras
sällskap. Visst kl. var ju ändå 03.30 men hans somnade ifrån mina sms... Vaknade i och för sej vid 06 och svarade jädrar i det, men de va ju så dags kan jag ju tycka...  ;)
 
/L8 ♥

Kommentera här: