0

pass53

Är så glad idag och lugn...
Tyvärr blev det ingen promenad på  lunchen för jag behövder verkligen äta på dagen de dagar jag håller pass på kvällen och har man ingen mat med sej så åker man gärna till Woodlands och äter i stället.
Och med trevligt sällskap även denna dagen utav Christer, Josefin (från Vallentuna) och Sebastian från Ängelholm...  :)
fläskfilégryta med rostad potatis gott som vanligt
och så funderar vi lite på färgen...
En ovanligt lugn eftermiddag - lugn i den bemärkelsen att jag bara fick några mail och samtal under hela
eftermiddagen till skillnad när det rasar in mail hela tiden och det ringer med jämna mellanrum....
Men det innebär oxå att jag fick en massa gjort och lite äldre papper hittade  till sina platser och riktigt nöjd när jag gick därifrån!! Hade bestämt med Tekla på morgonen att jag skulle hem lite tidigare och vi skulle ut i skogen sen... Tidigare och tidigare det beror på.... men 16.30 är en bra tid och vi fick med oss både Christer och Dana! 

ÄNTLIGEN!  tyckte både jag och Tekla - de andra bara förljde med

lite spring är där i de benen oxå.
Kl. 18 satte jag mej för att gå igenom låtar till kvällen och till passet som började 19.15...
Kändes helt ok och jag gick igenom några... för se om det håller på passet
 
pass 53.... nästa pass innebär att jag kört 30 olika pass genom åren !!
4 nya låtar - för att vara mej är det JÄTTEBRA! och de var nästan alldeles rätt i koreografin oxå!
Supernöjd! Svettig och glad körde jag hem och lyssnade på min ravepepp-skiva som jag fått av de goa Svoronos!! Lite kvällsmat och sedan ska jag lägga mej tidigt i kväll!
 
Vi hörs och ses i skuggan av marshallen.....
puss puss /L8 ♥

Kommentera här: