0

skogsmulle

en sån vacker soluppgång det var i morse..
Jobbade heldag och åt på Woodlands med Christer och Pernilla. Har bestämt mej för att äta där på torsdagar
då jag håller pass på kvällen så jag säkert får i mej ordentlig mat - de andra dagarna ska jag försöka gå på
lunchen. Slutade vid 16.30, körde hem och tog ut Tekla i skogen. Det behövde vi båda!
började med hjortar innan vi ens kom in i skogen...- syns den på vägen?
njuter....som jag saknar skogen när inte kan vara där varje eller nästan varje dag
Spillkråka uppe i trädet - ser ni den? rätt så högt upp
Sedan hittade Tekla en ekorre som hon ville leka med...
Fler hjortar vid vägen...
hjortar...
...och ännu fler hjortar inne i skogen...
gissa om hon ville vara med och leka!!!!
en vacker kväll efter regnet
...och hjortar igen och Tekla fortfarande i koppel och lite småsur på mej!
Träffade Lucas första klassföreståndare i skogen... jättetrevligt att träffas och prata ....men det var inte
riktigt med i min tidsplan....
I den hade jag nämligen tjugo extra minuter att träna in nya låtar till combatpasset .
Nu blev det en och den gick visseligen hyfsat, i de gamla låtarna körde jag lite eget och lite gammalt och
lite nytt.... :) Det blev ett ok passs och mycket skratt!! 
efter ett svettigt och skrattande pass...  ja det blev några missar idag -blir bättre nästa gång
Nu är jag redo för sängen ! Tack och gonatt!!!  puss i örat!
/L8 ♥

Kommentera här: