0

Something borrowed

Lördagen blev inte riktigt som vi tänkt oss utan mycket lugnare och bra för oss tror jag.
Christer och Per byggde i trädgården,  jag städade tvättstugan,  bland våra skor och
bland mina träningskläder (jag ju fått ihop några stycken under åren!)
Det öste ner hela dagen mer eller mindre - bra att hålla sej inne fast  vi
tittade på Danas (damlaget) fotbollsmatch, men jag gick  därifrån innan det var slut -
tyckte faktisikt inte de va nåt att lägga tid på....
tror de förlorade  med 1-9 eller nåt sånt...
Forsatte att städa och vid 18.30 satte vi oss för att titta på film, en action som va -jaså jaha...
men senare på kvällen visade de en romantisk film - den tyckte jag om! Something borrowed, tror jag den hette.
 
Va i säng 00.30 precis innan Dana kom hem från Rosanna. Rasmus åkte till Karro under förmiddagen idag.
Lucas höll mej sällskap och Christer sov.
Vi hörs! 
/L8 ♥

Kommentera här: