0

Återhämtning!

Efter en tuff men fantastiskt rolig påsk-helg,börjar jag äntligen bli människa igen!
Ska försöka ta mej tid att lägga ut bilder från den senaste tiden, men det blir inte denna dagen...
 
Denna måndagen var jag på jobbet efter 3kms rundan, vid 7.30.
på väg till massage
Lite trött, inga glasögon och snurrig efter helgen gjorde jag så gott jag kunde och jobbade på
fram till 14.20 då jag körde till Hbg för nya naglar.
ROSA- första gången!!
Efter det handlade jag på hemvägen, hem och fixade till kvällsmat tillsammans med Christer.
Åkte med Lena till Klippan och var med på Combatpasset Martina höll. Behövdes men som jag stank
(pannan har inte gjort varmvatten till oss några dagar nu...)! Hemma igen hoppade jag in i duschen, åt kvällsmat, diskade, tvättade och gjorde ordning innan jag la mej för att läsa - alldeles för sent!
Kl. 23 släckte jag lampan.
Gick upp 04.30 igen  tömde disk- och tvättmaskin, diskade upp alla silverbesticken för hand och
fick allt på plats.
Tog med Tekla ut
Tidig morgon runda men bara på 3 km även denna morgonen.
Nu är det dags att ta sej till jobbet igen, och även denna dagen finns det massor att göra :)
Skönt att ge sej iväg när man är nöjd med det man hunnnit göra hemma på morgonen!
Ha en härlig dag och hoppas solen kommer skina på oss!
Puss puss /L8 ♥
 
 
 

Kommentera här: