0

Mittwoch

Efter lunch bröt data/telefon-systemet ihop och efter att ha sorterat papper som redan satt i pärmarna(...?)
så bestämde jag mej för att lämna jobbet  - har lite annat att göra än att sitta av tiden.
Körde till Klippan och hämtade mina lagade glasögon, direkt till Åstorp för att hämta Dana som var hos Martin.
Hon och jag körde till Väla för att köpa present till min lille papps.
Gissa vad det blev...
Dana fick lite mat på Väla, köpte kläder till alla tre barnen så de kan se ordentliga ut när vi firar morfar.
Körde hem och åt kvällsmat som Christer gjort. Dana fotbollsträna och efter maten begav vi oss ut på en
runda tillsammans med Lena och Conny.
underbart väder att gå i - 7km blev det , bra samlat till AerosolMarathon!
Vet inte riktigt vad som hände men hemma igen försvann kraften och jag somnade till på soffan.
så många steg blev det igår!
 
Önskar er alla en underbar dag och hoppas solen skiner på oss i dag oxå! /L8♥

Kommentera här: