0

9km + 1100m

 
körde från frukosten till Eket och till ett...
inköpsmöte med mina kollerger i Vallentuna....
halvtimmesrunda på lunchen - superskönt...och svettigt!
Fick undan en massa papper idag och har ett tomt skrivbord i morgon bitti vilket inner bär att jag kan koncentrera mej på bristlistan nästan hela dagen!  Tjoho!... njä.
Slutade kl.17.00, körde hem på med löpar kläder och ut i Prästamarken, tre varv blev det. Duschade och
sen gjorde jag kvällsmat och knäcke  ..det var hög tid att jag laga mat igen.....
Kycklingbröst med buljong och grädde
Broccoli och ris till
Maten passade mej bättre än "männen" i huset (Dana var hos Martin). Ahja, de åt upp i alla fall ;)
Vi utmana varandra på Russel och Quizkampen, en stund innan jag hämtade Dana och nu är alla i fam Henrysson på väg till säng!  Tack och gonatt! Puss /L8 ♥ 
 

Kommentera här: