0

Plan E..

Det blev plan E till slut !  Men jag och Christer är rätt så nöjda trots allt ( Christer surar lite på alla pengar vi lagt på andra klänningar), och ibland är det bättre att ta det enkla i stället för plan A :) En grå klänning och jag är mycket nöjd med valet!!
Tyvärr har jag inga bilder på mej själv men jag har av det vackra och fina brudparet!!
Kent Chilli håller tal
En helt underbar kväll och jag är så tacksam att jag fick lov att vara gäst på residenset och på
Pontus  och Kajsas  fantastiska bröllop!!
Jag och Christer följde med  Daniel/Papa Dee till Swing In, dansade tills jag var rätt nöjd och Christer tillräckligt missnöjd med musiken som spelades....  Var vid hotellet vid 03, då Christer fick plocka hårnålar....
tog hårdare på vissa än på andra....  förlåt älskling men jag kunde inte låta bli :)
Körde upp till Landskrona och Wormo för att titta på Dana och dam U. Tyvärr förlorade våra tjejer med 4-2
Christer låg och sov i bilen hela matchen. Direkt efter körde vi till Ängelholm och tennishallen för att titta
 på Åstorp/Kvidinge mötte Växjö,
Å/K vann på straffar -SPÄNNANDE!!... eller det Nicos lag som vann om  ni frågar Mika! :)
Christer sov sej genom den matchen också... Vi försökte smyga oss in i bilen för att förflyttade till nästa idrottshall där finalen skulle gå. Men han är lättväckt så det gick inte med han ville också titta på finalen så det gick bra ändå! :)
Å/K vs FCH och den slutade
med vinst till ÅSTORP/KVIDINGE så bra kämpat, killarna spelar så bra trots att de fått kämpa förra matchen bara en timme tidigare! Jubel i hallen och stort GRATTIS!
Det blev pizza från Linné och en film liggandes i soffan! Slut som artist... ha ha...
Puss och kram på Er! /L8 ♥

Kommentera här: