0

KLÅDA

Gick upp 04.35, ut med Tekla , situps, frukost, dusch och sedan till jobbet.
Fick gjort en hel del men som vanligt inte alls så mycket som jag skulle önska.
och trots att jag borde sitta där 24-7, så fick jag massage på förmiddagen och
direkt efter det till Åstorp för jag hade fått en tid till distr.ssk Gertrud.
Tyvärr kom jag inte till Gertrud utan en annan som inte alls ville träffa och som
vanligt visade sej att hon kunde absolut ingenting utan bokade en tid till läkaren
i morgon...  Jag har kliat mej nu på hela kroppen från och till sedan höstat,,
och jag vill inte mer!!! Är så trött på det och i förra veckan blev det värre än någonsin,
så det var dags att ta tag i det. Vi får se vad som händer i morgon....
så trist väder!
Tillbaka till jobbet efter en liten sväng inom Oj för att handla middag till Christer
och mej. Gick den vanliga rundan med Sebastian och Karl-Magnus, trots regn/snö
och tråkigt väder. Efter lunch så hann jag jobba lite innan  Christer kom med mobilen i örat och sa att
Lucas var på väg till sjukhuset från skolan igen med ambulans. Ännu en gång vet inte vilken i ordningen,
så säckade han ihop i skolan. Han bara känner smärta och stor tryck i huvudet och sen ramlar han ihop.
Jag satte mej direkt i bilen och körde till Ängelholm dit vi lyckats styra ambulansen. Lucas var ok när ambulansen kom till skolan men de ville ändå ta honom med sej till ett sjukhus.
en pigg Lucas på sjukhuset...igen....
Jag börjar bli riktigt orolig  och undrar vad det kan vara för något som orsakar detta .
Läkaren kollade honom på alla de sätt igen och sedan körde vi därifrån.
Tiil eon för att tanka gas och sedan till Brännan för att handla mat. Lucas köpte tre munkar....
åt först en och sedan lurade han i sej en hel  donut, trots mina protester
 
så nöjd
Vi körde hem där vi gjorde kvällsmat med Christer som precis kommit hem.
Lagom tll kvällsmaten kom Ola som håller i ljusfestivalen i Helsingborg i helgen och nästa vecka.
genomgång av helgens föreställning
Har ni möjlighet så kom in till Hbg på lördag  och Kärnantrappan där vi ska uppträda Rasmus och jag tillsammans med många andra. Klockan 17 börjar föreställningen !!
Jag lovar mycket eld!
Slängde ihop en känckebrödssmet, satte den i ugnen och sedan gick Tekla och jag en längre kvällsrunda.
Christer spelar badminton med Poppe. Dana tränar som vanligt på måndagar först fotboll i Kvidinge
och sedan innenbandy i Åstorp.
nybakat knäckebröd
Nu har jag bloggat klart för kvällen och ska förbereda mej för natten.
 
Tack för idag och jag hoppas av hela mitt hjärta att de hittar något lätthjälpt i Lucas i morgon så att han
kan vara som vanligt och må bra.
puss&kram /L8 ♥

Kommentera här: