0

Scenkläder!

Som vanligt en tidigt morgon med Tekla-rundan,och det såg ut som det var pudrat med florsocker överallt!
Tyvärr är inte boken som jag lyssnar på nu så bra utan tråkig och fruktansvärt många upprepningar,
men jaag ger den några dagar till, annars får jag byta till en ny bok!
en hund som älskar snö
Efter morgonbestyren så körde jag till jobbet.
Snöa som tusan när jag kom till Eket.
Hann göra en del och precis innan frukost körde jag till vårdcentralen i Åstorp
Kl.9 träffade jag en läkare och som tyckte jag skulle ta blodprov för att kolla om jag  blivit allergisk mot något.
Nässelutslag?? Citrizin och Tavegyl???  tror inte de, va!!! Inga sånna gifter i onödan!
Jag tror jag får uthärda och hoppas det blir bättre sen.
den här trevliga sköterskan tog blodprov på Lucas för några dagar sedan och nu på mej,
tyvärr vet jag inte vad hon heter. Men ta venprov kunde hon!
Tillbaka till jobbet och  jobbade några timmar innan lunch.
Lax med räksås på Woodlands - längesedan sist!!
Därifrån körde jag tillbaka till Åstorp och hämtade Lucas på skolan och sedan till Ängelholm för ännu en undersökning. Bilder blev tydligen inte bra som de tog sist.
Nytt venflon i armen på Lucas på barnmott.
i väntan på MagnetResponen
På plats för undersökning
Han börjar kunna detta nu!
När vi var klara med det så körde vi till Väla för att möta upp Rasmus där. Vi behöver båda två nya kläder
att uppträda i på lördag. Gick igenom en del affärer och inga hade byxor i Rasmus storlek!
Krävdes en matpaus för oss alla tre.
Grillad burgare från Nancy´s (tror jag det hette) (liknar en murvelpelle)
Stor koncentration, och han är lika tokig i sushi som jag är
 
mina 8 bitar - lagom innan träning
Inne på Esprit var det plats till träning....
Men faktiskt hittade vi kläder där båda två och på extrapris!! Gör inget! Snabbt hem, Rasmus till
fotbollsträning(Lucas missade sin idag) och jag till Klippan och ett pumppass. Christer gick med Tekla och Dennis (som inte rökar längre!! Och inte Eva iheller - jätteduktiga!) Hann få en uppdatering av ett litet
padd-problem som vi har, och det kändes inte hopplöst i alla fall
En instruktör som det strålade om!!!   Tack för ett bra pass ,Tina!!!
Riktigt skönt, det sved i musklerna och jag svettades ordentligt! GÖTT!
Satte mej i bilen och körde till Åstrop för att hämta upp Dana från sin pojkvän som hon varit hos för först gången.....   De är så gulliga!  Lite mat och snart ska jag krypa ner i sängen
 
Tack för idag!  puss puss /L8 ♥

Kommentera här: