0

Murikka på elden

Fredagsmorgon började med en promenad tillsammans med Lena kl. 05. Körde och jobbade i vanlig ordning
men till skillnad från annars var jag ensam på kontoret. Hisse och Magnus var där en stund var och ändå så fick
jag vara lagerpersonal och ta emot nio pallar från Danmark. Blev klar med en nyuttagen bristlista, alla orderkännanden, reminders och satt in en del papper. Nöjd körde jag därifrån kl.14.20 till Åstorp där jag hämtade upp Dana på skolan och körde oss till Ängelholm. Dana fick en ansiktsbehandling på Electa.
Tyvärr fick jag inte fota henne där....  :)
Jag körde och köpte hundmat och hund-tillbehör, sedan magnesium i Life-affären. När Dana var klar köpte vi VanillaLatte och sallad på Espressohouse. Körde hem, Dana packade och stack till match samling.
Jag packade kläder och sedan körde Christer, Lena, Tekla och jag till Mellbystrand för att handla mat.
Mark och Conny körde upp till stugan i en bil och Britt-Marie & Per körde upp i en bil och de hade Lucas, Marko och Victor med i den.
Grillade revben vid elden och murikkan!

Kommentera här: