0

Jag är på G, jag laddad.....

...ja, jädrar vilken bra dag jag har haft idag! Härlig morgonpromenad, utan bok förvisso, men i ett bra tempo.
Fixade med tvätten innan jag körde till jobbet.
Jobb som vanligt, fast jag måste nog säga lite bättre än vanligt..... vissa saker i alla fall!
middagspromenad, började med Christer men avslutade själv ,om jag gick för fort eller han fastnade vill
jag låta vara osagt :)
Slutade redan kl. 15.10, körde till Hbg för att få nya naglar!
Hög tid!
så här blev de nya - mycket nöjd!
Hämtade upp Dana som var hemma hos Martin och körde hem, bytade om för årets första löprunda i Prästamarken! Inte så snabbt och inte så långt men det kändes bra att vara igång!
 
Hemma igen hade Christer gjort spagetti och räksås till kvällsmat, åt tillsammans
med Rasmus och Karro. Lucas hade kvällsskoldag och Dana tränade fotboll. 
Åt och sedan gav Christer och jag oss ut på en runda med Tekla.
Gick hem till B-M och Per för att lämna
fönsterskrapan som vi lånat. Fick en sådan och ett smakprov på Vens nya whisky!
Riktigt god!
Uppe i 17.000 steg känns bra!
 
Tack för en bra dag och gonatt!  /L8 ♥

Kommentera här: