0

MARATON med Aerosol

En utmaning på jobbet! Var km man går eller springer räknar man OM man varit igång minst 30min i sträck.
Andra träningspass räknas som 1km oavsett hur lång tid  (men minst 30 min) eller hur tufft det än varit.
Mitt mål blir utan större ansträngning ett Maraton i veckan... vi får se.... än så länge är jag uppe i 16 km
denna veckan. Företaget skänker 100kr till en by i Thailand för varje Maraton man genomför.
Kul grej!!
en vas med tulpaner på mitt kontror - lyser upp trevligt!
En vanlig dag på jobbet men jag njuter över min ordning och koll som jag har för tillfället!
Körde hem tillsammans med Christer vid 16.30 för att räna in två nya låtar på det nya passet.
Hade pass för Martina (efter många om och men!! ) och jag satte båda låtarna trots jag bara hann träna i
ca 30 min. Stod i kassan i ca 15 min i väntan på Andreas avlösning som kom försent och Andrea var instruktör på kvällens andra pass. När jag lämande kassan gick jag ner och körde pump!  Brukar ju inte köra dubbelpass, men det blev så idag!
 
Instruktören Andrea! Tack för grymt pass och jag älskar redan maglåten!! :)
Hemma igen så somnade jag gott efter en kortare promenad med Tekla och kvällsmat.
 
HDSL  /L8 ♥

Kommentera här: