0

Lördag

Under lördagen, städade jag huset... eller försökte men hade sååå dålig självdiciplin att jag hittade på en massa annat... Aja, jag fick ju det andra gjort istället :)
Blev ett Pump-pass med Andrea som instruktör - det kommer att kännas...
Vid 13 körde jag Dana och Martin till Sporthallen i Åstorp för att de skulle kolla damernas innebandy match.
Klockan 15 körde jag själv dit för att titta på herrarnas mot Vöikers. ...och resultatet....
fast i ärlighetens namn var det igen så bra match. Men de vann och det är ju bra!
Sedan var det äntligen dags att hämta min älskade make. Pga ändrade planer blev han tvungen att ta tåget ner från Vallentuna, (där han varit på ledningsgruppsmöte i dagarna tre) och inte flyget som han brukar. Kl 20.15 hämtade jag honom i Hässleholm. På vägen hem beställde vi mat från ludan som vi åt tillsammans med Lucas hemma i huset.
Tittade på SOA och somnade båda två i soffan....   Tillhör inte vanligheterna att Christer somnar "på riktigt" i soffan, fast det var rätt mysigt :)
pussochkram /L8 ♥

 
 

Kommentera här: