0

Lyx-dag!

En riktig lyxdag! Gick vanlig morgonrunda med Tekla, körde till Klippan med Dana.
Jag var på Huvudsalongen och fick klippt topparna...på tiden, kommer inte ihåg när jag klippte mej sist!
Anki klippte mej, och här sitter hon snygg och rak i ryggen ;)
Lämnade Dana på skolan, i god tid för att göra ett matteprov.
Smet inom Oasen och solade några minuter
Körde hem och fixade lite innan jag körde och hämta Dana i Klippan igen, tog henne till friskvården, på Badhuset där hon fick cykla i 15min (rehabträning för sitt knä) och sedan skjutsade jag hem henne.
Jag körde själv vidare till Ängelholm och till Electa
Ewa hjälpte mej att få ordning på ansiktet ( jag hittar inte min pincett!!)
Köpte en julklapp till Dana och en blus på flash till mej.
Körde hem och gjorde pannkakor till Dana (jag åt en med keso) och sedan till Klippan igen för att simma.
Tyvärr blev det bara 500m, trångt i bassängen och jag hade bestämt att jag skulle vara hemma kl. 15 igen.
Färgade mitt hår med hjälp av Dana. Det vanliga mörka fast med rött under det översta lagret med hår...
Skulle ha ljusa toppar och det var det som Dana hjälpte mej med, att sätta i blonderingen i topparna.
Fega och tvätta bort det innan jag bord visade det sej. Men något hände och det blev inte som jag tänkt mej utan topparna blev istället ljusröda.... Gjorde inget, för jag blev väldigt nöjd när det torkat ordentligt. 
Ingen stor skillnad med om man tänker på det så ser man att det är rödare.
När Danas naglar var målade franskt, så körde jag och Lucas till Ängelholm (ingen!) för han önskade sushi ( ja jag också) till kvällsmat. Köpte 20 bitars till oss två och McNuggets till Dana
Lucas och jag åt sushi, för att det är så gott!!
medan andra valde ett mycket mer onyttigt alternativ!
Efter maten gick jag en långrunda med Tekla medan Lucas smög upp till datorn och Dana åkte till Åstorp med Rosanna för att kolla innebandy.
Tittade lite på fotbollen sen (för Dana tvunget ville se) Ja, de är kassa!
puss och kram /L8 ♥

Kommentera här: