0

Priscilla

 
För två helger sedan körde Christer och jag tillsammans upp till Stockholm för att bl. a titta på Priscilla.
Björn Kjellman! Pernilla Wahlgren! Henrik Jessen! ..... ja ni fattar :) Bättre än så blir det ju inte
Bubbel med såklart!
Bodde i KungensKurva
slippa bädda sängen är så skönt!!
ett måste: badrumsbild...ingen rosa kakel..... ;)
en Caesarsallad och en öl innan taxin kom
Disco, vin och glamour!
Fantastiskt glad musik
Vilken föreställning, vilka aktörer, vilken stämning!
Man blev så glad och alla gick dansande och sjungande ut därifrån (inte bara jag för en gångs skull).
Absolut värd att se!
Efter föreställning kom Henke ut till oss. Fina, duktiga Henke, som man blir så glad av att träffa!
Tog en öl med honom (vi såg Tiden, aktören i reklamfilmen), på ett ställe en bit från Göta Lejon.
Skulle gått ut för att dansa (ja, jag hoppar över en del ;)) men vi kom på att vi var lite för gamla (eller vissa av oss läs: Christer) för att gå in på det stället... taxi tillbaka till hotellet.
 
Vissa mådde sämre än andra på morgonen.... jag åt frukost först, sedan kom andra ikapp och fick till slut lite frukost i sej.
Jo då blev det jag som fick köra hem också....
Inom Pizza Hut i Norrköping - t.o.m ett glas cola!
Klarade körningen galant, t.o.m i de småländska skogarna! Christer fick möjlighet att vila i bilen, för när vi kom hem så bytade han om och gjorde sej redo för nästa tillställning:
Kortspel hos Botvid med grabbarna.
Jag funderade faktiskt på allvar över att ta mej in till stan för att kunna dansa av mej lite, men somnade på soffan och sedan tog det emot att börja piffa till sej alldeles själv (jag hade nog fått sällskap inne i stan ;)
Tittade på tv och "Så mycket bättre" för första gången och tog det lugnt!
Var ändå inte i säng förrän precis innan Christer kom cyklandes hem.
 
En härlig helg, som jag gärna gör om... :*
HDSL /L8 ♥
 
 
 
 

Kommentera här: