0

Svullet knä

Ett grattis till mamma Wiveca som skulle fyllt 65år idag! Tände ett ljus, och tänkte en stund extra på henne!
 
Morgonrunda på 4.119km, situps, tvätt, disk och dusch. 08.19 körde vi(Dana och jag) till Ängelholm på återbesök på Ögommott. efter ögonop. Allt ser bra ut och inte för än hon ska börja köra bil behöver hon glasögon...
Lämnade Dana i Klippan på skolan sen, passade på att sola en stund innan jag körde hem för att städa, och putsa fönster. Alla fönster på ovanvåningen, hallen nere och Cs&mitt sovrum är nu putsade!! Hämtade Dana på skolan 14.14, körde henne hem så hon fick byta om och sedan fortsatte vi till Helsingborg (jädra farande denna dagen!) för besök hos sjukgymnasten. Nya hemövningar och Dana fick beröm för de saker som och redan klarade (pga envishet!). Körde hem och gjorde kvällsmat. Tekla till grusgraven och sedan skulle jag välja nygamla låtar till kvällens pass. Tog ett bra tag innan jag bestämt mej och fått in en låt.
Bytade bandage efter duschen, det är liiite svullet och inte så snyggt just nu.

På plats i Klippan så fanns inte skivan till den låten jag valt ut.... nog ente besviken!!
Ja ja, det blev bra till slut och körde som vi gjort kvällen innan.
 
Kom hem lagom hungrig och skönt mör i kroppen!
 
Ha en god dag! :)
/L8 ♥

Kommentera här: