0

2 dagars arbete...

en härlig måndagsmorgon..
Har haft sååå svårt att koncentrar mej och komma ihåg saker på jobbet= jag har redan slutat i mitt huvud!!
Glömde dvdn hemma på combaten så inte ens det fick jag gjort.Men jag höll passet- inte bra men ssvettigt i alla fall. Tittade faktiskt på tv CSI- evigheter sedan sist!
TISDAG
Ingen promenad med Tekla utan sovmorgon och Christer hade hunden med sej ner till grusgraven så hon fick springa av sej. Samåkte till jobbet, inget inköpsmöte utan uppskjutet till i morgon när Maria är på plats.
Fick massage på tisdagsförmiddagen av Christina, öm efter Pump-träningsvärken..
Vår sista chans att äta lunch tillsammans när vi arbetar ihop, så det blev...
lunch på Woodlands med Christer.
Slutade tidigt (15.30) - jag helt färdig och Christer ville också hem...
kvällsmat gjord av Christer -supergott!
Tog med Tekla till grusgraven
 hon fick springa av sej en massa men jag blev av med all energi. Christer kollade fotboll hos föräldrarna och jag försöker hålla mej vaken, till och med att jag "missade" föräldramöte i Klippan - det gick bara inte!!
Ny dag i morgon, ny energi och en av de absolut sista dagarna på Aerosol!!
 
Vi hörs i morgon! /L8 ♥
 

Kommentera här: