0

BodyCombat kvartalsutbildning ...

coola Rachel -- som gör  koreografin till passen och har gjort så länge jag varit med..
 
Jag hämtade upp både Andre och Martina sedan körde vi till Malmö vid 10 och gick igenom passet med en dansk kille vid namn Leon - bra! Passet var riktigt bra och hade jag planer på att lägga ner innan så ändrades det av ett bra pass och inspirerande instruktör... funderar ett tag till då....
Martina laddar...
tradition...och jag som alltid äter QP om och när jag är hungrig på McD, jag vågade att byta ut mot en annan meny - riktigt god!
Hemma igen hamnade jag i soffan med Quizzkampen och SYTYCD. Christer och Lucas hade varit hos Ohlströms för att titta på fotboll. Martin var hos Dana och Karro var hos Rasmus. Alvin hade lämnat Lucas...:)
La oss tidigt.
Puss och kram /L8 ♥

Kommentera här: