0

KVIDINGE IF 100 ÅR!

Dana och jag körde till Väla för att leta kläder till Dana ... stackars tösen hade inga kläder....
... det blev inte bra in i nästa butik...  till sist hittade vi ett snyggt linne till henne på Vera Moda.
Lucas spelade först en match , sedan spelade Dana i damlaget och till sist Christer i -93 års herrlag.
-93 års herrlag ( nästan i alla fall) värmer upp
Båda äldre lagen fick styk av dagens lag - som sej bör! Kul att se båda matcherna!! FAKTISKT tyckte
t.o.m jag det! :) De andra duschade där jag hemma. Lucas skulle inte med på festen och skulle ha LAN hemma istället. Ett gäng killar TimA, SamuelK, RasmusS,EmilE , åt Yacatana och hade fullt upp tror jag.
Efter många om och men blev det detta...igen, men jag trivs så bra i det!
 
Tompa underhöll oss... :)
precis som Willez med Linus i spetsen!
 ...och Becke!!
några hittade kameran ... tror jag kan tyda vilka de är... kan ni?? :)
Fantastiskt bra fest, hur kul som helst och man blir så glad för sammanhållningen kring KIF och i byn.
Såå härliga människor, som bjuder på sej själva och har roligt!
 
TACK ALLA!!  puss och kram /L8 ♥

Kommentera här: