0

Lata dagar....

 
Måndag och tisdag har jag varken städat eller gått långrunda med Tekla ( inga situps heller), men jag tillbringat flera timmar vid telefonen....
våra nya husdjur är underhållande..
knäövningar  på rummet
jag är bandhållare och kollar att övningarna blir rätt gjorda.
tre storkar på taket och en cirklade rundor ovanför dem... coolt - fyra storkar!
nu börjar den synas på riktigt på Martina, tänk var stor den ska bli när båda bebisarna är redo att komma ut!
före- bild, jag tände lampan i källaren i måndags, tog fotot... sen blev det inte mer - släckte inte ens ...
före - röran....
När Dana och Lucas hånade mej på eftermiddagen kände jag att det kanske var slut på de lata dagarna.
Dana: - Har du inte gjort något här hemma de här dagarna? Bara suttit med din telefon?!
Lucas: - Ah, du ser väl hon har dragit fram en massa saker i köket inget mer... -Mamma nu har du snart telefonförbud!
 
Ja, vad säger man - inte gnälla mer på barnen kanske...
puss och kram /L8 ♥
 

Kommentera här: