0

Städning av kök!

R. i sin nya jacka!
Tog  tag i köket direkt, så nu är Micro. ugn, spis och köksö avtorkat och klart.
bänkskiva slipad och oljad
Körde ner och plockade hallon och rastade Tekla i grusgraven. Direkt till Klippan förcombatpass.
Väl i källaren kom jag på att  jag måste ha med egen musik för att Andre har anläggningens... F_N!!!
Körde hem i ilfart (och tank-lampan lös... )för att hämta min skiva, tillbaka parkera som kökspersonal
och sprang ner i källaren.
10min försenat körde vi gång passet och då blev det inga pauser alls utan högt tempo från början till slut!
Hem duscha och städade lite kök till sedan skickade Christer att de landat, en stund senare att de inte kunde hitta bilen, och ännu en stund senare att de inte kunde larma av och öppna bilen utan var tvungna att ha reservnyckeln... Slutade med att jag körde ner och hämtade dem i Lund. Christer försökte ringa mej i bilen men jag hade på ljudlös och hörde inte, så när jag kom fram till Lund C så hade jag 7 missade samtal, flera meddelanden från mobilsvar, kikar och sms.. och en väldigt orolig make och innan vi fick fatt i varandra på stationen...
hittade dessa två förvirrade män på perrong sex.... (ja, eller så hittade de mej där...)
Körde hem , lastade av Per hos sej och sedan hem till oss och krama Rasmus, de andra två sov redan!
 
Skönt med alla hemma!!  /L8 ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: