0

träningsschema

Städade ovanvåningen och alla toaletterna så svetten lacka. Fixade en masa med tvätten,
så nu är där ordning i tvättstuga bastu igen. Gjorde kvällsmat (!!) till familjen, som var klart när de kom hem! Knäckebröd i ugnen och  combatpass i huvudet, körde jag till Klippan och höll combat för Martina.
Så blir det i fortsättningen nu, tror jag
Måndagar 17.30 - 18.30 för Andre´
Onsdagar 18.45- 19.45 för Martina  och
Torsdagar 19.15-20.15 för mej själv!!     Ni är så välkomna så!! ♥
 
På mitt egna schema lägger jag till
Måndagar pump 18.45- 19.45
Tisdagar Morgonsimning 06.00, springa på kvällen
Fredagar Simning på eftermiddagen/kvällen
Lördagar Långrunda med Tekla (minst 7 km), Pump 10.15-11.15
Söndagar Långrunda med Tekla och helst cykla en runda.
 
Sen ska jag väl komma i form igen... ;)
 
kram /L8 ♥

Kommentera här: