0

U-sväng....

 
 
Sovmorgon, Christer gick med Tekla, jag och Lucas fixade frukost och förmiddagssmörgås till honom. Christer och jag samkörde till jobbet. Har jobbigt att motivera oh koncentrera mej på jobbet.. men det är bara två dagar med riktigt jobb och sedan tre dagar med att scanna och slutföra vissa saker  sen SLUTAR jag!!! Yaay!!
Dagens leende!!
Vi hade lovat hämta Dana och Elin på skolan  kl. 14.30, Christer körde och när han körde förbi avfarten
tjoade jag till - VA gör du???  -Vi ska väl hämta Dana? -Ja!  Åh, hon går ju inte på Björnekulla längre....
Fel sida av motorvägen!!!!
-Äh, jag vänder härborta det har jag gjort förr...   Det blir sällan tråkigt med den mannen!!
U-sväng på motorväg.... kan inte vara ok?? :)
Dana duschade och sedan körde vi till Väla för att handla kläder, och först inom Mark med Christer,
de hade lite att fira!! :). Stadium hade massor av fynd för oss
99:-/plagg -helt ok, för mej :) Hämtade hem Christer , inom Oj och köpte kvällsmat.
 kläder och annat till Lucas, Dana och mej
Giganteum... tror jag den heter och den kommer från Bonita, Christers vän i Kalmar.

fotbollshörnan med Sverige tröjor.... Rosanna fick en av Christers...och...
Tekla fick ha min....
Det hjälpte för Sverige vann förstod jag... ja jag somnade ju i soffan såklart :)
En lagom skön och avslappnad dag!
puss puss /L8 ♥

Kommentera här: