0

Arne 66 år

Blev ingen lång PW som jag planerat, utan en biltur till Helsingborg och Filbornaskolan för att lämna Rasmus som hade åtta timmars prov framför sej.....
Körde hem, satt och pratade ett bra tag med Christer över några koppar kaffe innan jag och Dana körde till Åstorp där vi hade ett pass för barn och ungdomar. Mycket lek blev det och en del balansövningar.
Körde hem och åt middag. Duschade och fixade till oss innan vi körde till Allarp för att fira pappa Arne.
Drack kaffe åt kakor och tårta.
Fotade biljardbordet som förmodligen kommer att flytta från pappas källare
till Åstorp. Tyvärr ligger alla de andra fotona på min kamera som är på villovägar för tillfället....
Körde från Allarp vid 16. Vid 17 var vi på väg till Hyllinge med Pontus & Kajsa, Mark, Paul & Ann.
 
OM jag nu inte får tillbaka min kamera kan jag berätta utan bilder att vi var på Moonshine-fest- Reggae-tema och med Dreadlock boys som spelade under kvällen , Mille & Håkan spelade under maten.
Trevlig fest, många glada människor och ...jag tror att det fanns en hel del ÖL på festen också;)
 
Stort tack till Jimmy som ordnat festen, lyckat i år igen!

Kommentera här: