0

Balkong 2

Nu fixas framsidebalkongen till oxå, jag erkänner att jag varit lite rädd för att gå ut på den det senaste året.
Men nu blir den oxå lagad och snygg.
Ska iväg och fixa till dessa nu...
INTE så snygga, men det blir lätt så efter hårt arbete med händerna
(Och då tänker jag på när vi slängde skrot i containern), Är så nöjd med att vi gjorde de korta sist de
gjordes fina.
Nu ska jag träna in combat, köra Dana till Hbg och Lucas till Klippan. Sedan tll Åstorp oc ÅFC
Hade tänkt prova Zumba för 1:a gången imitt liv i kväll innan combatpasset.
 
Förresten så ringde en gammal arbetskollega i går kväll och bjöd med mej på en trevlig (jag är säker)
kväll ute om någon vecka. Såå kul att de forfarande vill ha mej med och så kul att prata med henne!
Puss Tina!
 
Ha en härlig eftermiddag!/L8

Kommentera här: