0

TO DO

 
 
Skjutsade Lucas till skolan i morse, klockan hade tydliigen inte ringt.
Satte mej för att skriva en TO DO-list, med klockslag. Har funkat rätt bra tycker jag....
Städa källaren 9-11, med ett sådant fantastiskt väder ville jag verkligen inte vara i källaren mer än precis...
i skogen och njöt mellan 11.15-12.00
Hjortar
Hemma hade jag lunch, lagade och åt mellan 12.05-12.30 Hängde upp tvätt samtidigt...
i trädgården 12.30-15.00 (med uppehåll för att hämta Dana på skolan 13.34)
Fick räfsat undan en hel del, men tunnan är full, så det ligger lite högar var stans i trädgården nu... :(
Lucas kom hem nöjd, hade varit en rätt så bra dag. Han ska till Marko för att träna läxan nu, sedan iväg
och träna trampolin. Dana kom hem och vände, för hon tog bussen till Martin.
Jag fortsätter min TO DO några timmar till :)
Ha en fortsatt bra dag! :) /L8

Kommentera här: