0

Torsdag em

Städade, åt, fixade lite innan jag tog med Tekla till skogen.
Min pappa har varit motståndare till skogsmaskiner (också...;))så länge jag kan minnas, han tycker de
gör så fula ärr i naturen. Jag har knappt funderat på det innan förrän vi ick egen skog uppe i stugan.
 Morgan, vår granne där har jobbat i skogsmaskin i många år och även i vår lilla skog - inga fula ärr alls,
syns knappt när han varit där.
När jag gick upp i Maglaby idag så förstod jag vad min pappa sagt i alla år..... 
 
riktigt tråkigt att se...
Tekla badade och brydde sig inte mycket alls om det
Efteråt så hämtade jag Dana på skolan och körde henne efter hon bytt kläder hemma till Helsingborg
och sjukgymnast Mattias på:
 Några nya tuffa övningar blev det för henne, hon var riktigt trött (och sur) efteråt.
Körde inom Väla för att köpa present till pappa Arne och tantamedicin till mej...
 Var inom maxi och köpte kött att grilla.
Orken tog slut så det blev ingen extra löprunda för mej som jag hade tänkt... :(
Så vi grillade åt gott tog ett glas vin och kastade pil tillsammans med Lucas.
Lugn och behaglig kväll!
 

Kommentera här: