0

DubbelSushi

 Bäddade rent och städade så svetten stänkte under morgonen/förmiddagen. Körde till Klippan för att sätt
in pengar på mitt konto (missade en utbetalningslapp:() Hämtade ut paket på Tvärby tobak (!?) och fortsatte sedan till Ängelholm. Mötte syster Annika där och lunchade med henne.
 Såhär såg min  bil ut efter Christer haft den...
Sushi i Passagen
...förlåt Annika... ;)

Efter jag "lämnat" Annika på jobbet körde jag och köpte hundmat och människomat.
Tog med Tekla till grusgraven när jag kommit hem igen.
Rasmus var snäll och bar in den gamla kylen till köket från garaget fö att kyl och frys-skåpen  i köket har slutat dröjer fram till början(mitten) av nästa vecka innan någon kommer och tittar på det.fungera och det.
Packade in kylvarorna där, och fortsatte städa. Christer och Rasmus var en sväng till Väla och kom hem med... 
 ...fisk och skaldjur till kvällens sushi
 Nästan hela familjen, fatas Dana som var på fest hos Ida i Ljungbyhed och Martin som spelade match.

Kommentera här: