0

Jutan

Körde och hämtade killarna som varit och skateat på Jutan i gårkväll. 
Svettiga och lyckliga killar!
Idag tisdag så var det inte alls lika lätt att komma upp, blev tvungen att överlåta hundpromenaden till
ungarna som var hemma under dagen. Jag körde Rasmus till Eket, där han skulle stå i produktionen.
Jag fortsatte till Ängelholm, där jag jobbade förmiddag.
morgonsysslor, dusch och städ

Körde från Sesamgården via McD till Eket och till detta:
Satte resten av dagen med Pernilla och Dennis för att plocka av etiketter....
INGET KUL jobb alls men det måste göras! Närmre halv fem körde vi hem (jag och Rasmus)
men övningskörning på den lilla vägen, måste säga att det gick hyfsat.
Hjälptes åt att laga kvällsmat, ungdomarna och jag.
Lasagne

Christer tar Dana med på en övningskörningsrunda nu.
 

Kommentera här: