0

Lia-platser

Var uppe lite senare än vanligt men vi gick våra 3km, lite sällskap av Ann och JIll.
Hade sällskap av Crister under frukosten. Efter alla morgonbestyren så körde jag (och fick
stenskott på Christers bil...:( ) till Lidl där jag väntade på Sofie. Körde tillsammans till Halmstad.
Denna dagen hade vi Hälsa - blir nog det enklaste ämnet för mej (och roligaste?)
Hade bara halv dag, och sedan var det självstudier i att leta upp Lia-platser.
Jag somnade på soffan.....
Fast efter lunchen och bara en liten stund. Fick ihop en del platser innan jag gjorde kvällsmat (ugnslax och ris).
Christer skulle ut på skyltuppdrag med Pontus så jag tog med Tekla och gick 4 km ner om Dalhem och bort till grusgraven. Riktigt skönt. Dessutom ringde pappa och fråga hur det var med skoletösen ;)
Hemma började C och jag titta på Mi3, åg nog halva innan vi bestämde att sängen var bättre - toktrötta båda två.
Storkarna gick på åkern
Blir verkligen glad när jag ser detta paret!

Kommentera här: