0

nytt mål!

Har gjort knäcke i alla fall.
Gick inte alls som det skulle i morse! Hade planerat/tänkt att jag skulle sova till kl.05.15 ( det är ju trots allt sovmorgon för mej) gå med Tekla mil-rundan, vara hemma tills de andra lämnade huset 07.15, för att själv äta frukost då...Nja, var trött gick upp 06.30 inte alls nöjd med mej själv!! Dagen förstörd  så nu är mitt mål för mej själv denna månaden som kommer, att när jag har bestämt någonting och det bara hänger på mej själv så SKA jag göra det!! I stället för sura resten av dagen (även om det "bara" kommer att suras på mej själv.) Återkommer den siste september om jag klarat av det. Om jag inte berättar, så snälla påminn mej ,för då har jag glömt det!!
 
Annars kommer det bli en bra ledig (hemarbete) dag idag!
Ha det gott så hörs vi!

Kommentera här: